C A L O N ? ?

yess , buku buku buku ! ohh no ! next year aku SPM laa .. saya laa calon pelajar SIJIL PELAJARAN MALAYSIA ert setapak dalam bidang FESYEN ! huhh :) ape perasaan yang sedang tersemat didada ini ?

*gementar !
*takut !
*cuak muak !
*nak menangis pun ada !
*nak mati cepat pun ade !
*nervous habis !
*menggigil dan menggeletar !
*fikiran jadi serabut !

huh , aku kene anggap yg aku akan berada di medan perang pada tahun hadapan .
nak belajar habis habisan untuk dapat result yg GEMPAK ! nak happykn mak bapak aku ..so ?

*nak study hard !
*nak jadi pelajar cemerlang !
*nak dapat straight 8A+' !
*nak smbung blaja tnggi2 !
*nak kerja bagus pada masa hadapan !
*nak bagi mak ayah aku kebahagiaan dan kegembiraan , bknknye kesedihan !
*nak bantu dyeorang pulak , setelah dyeorg bantu aku !

tapi , adakah aku boleyh ? boleyh kea ? boleyh kea !! :(
ohh tidak , yaya ! tuhan takk suke hamba yg cepat putus asa ! tuhan takk suke hamba yg cepat mengeluh ! tuhan takk suke hamba yang bongkak dan riak ! tuhan takk suke hamba yag melanggar perintahnye ! tuhan takk suke laa yaya ! aku kene yakin yg diri aku ini boleyh ..
nur hidayah binti sulaiman ! percaya dan yakin pada diri anda :) tuhan amat suke dan sayang pada hambanya yg mengikut perintahnye , sentiase berdoa padanye , melakukan kebaikan , meninggalkn larangan , sentiasa berusaha , berbuat baik pada ibu bapa . igt semua ini !




Tiada ulasan:

Catat Ulasan