w a h ! cantekknye ..

wah ! canteknye ! hahaha , ape yg cantek eyh kawan kawan ? msty laa rumah saye .. hahaha .. pagi2 tadi , aku bngun jea terus capai tuala n mndy mnda dlm 30minit . hahaha .. anak raje laa katekan .. huh ! perasan laa kau yaya ! lepas mndy , minum air milo setengah cawan untuk isi perut sbelum buat kerja :) start pukul 9 , aku mulakan operasi sorang2 . hahaha .. aku ubah semua perabut rumah aku ke sana dan ke mari .. hahaha .. aku ubah sbb mak aku pnah cakap dye nak ubah almari nih g sane , yg rak tuh g sini n berbagai laa keinginan mak aku .. so , aku pun ubah semua yg dye nak seorang diri .. adeq aku taleyh harap ! dye bntai maen game dalam bilik aku .. lantak kau ! lagi senang aku buat sorang ! hahaha .. dalam kul 11 , semuanye selesai untuk ubah2 .. huh , dah mcm DECO BERSAMA ERIC dah aku cz ubah barang dlm rumah .. hahaha .. selesai ubah terus sapu n mop lantai .. then spray pewangi kat dlm rumaa .. waaa ! harum rumah aku tahu .. nmpk berseri2 dah haa .. tbe2 kul 11.30 tade elektrik . ohh DAMN ! terpakse laa kepanasan seketika .. huhh .. dlm kul 1.00 tgh hari ayah aku balik .. siapkn mkn dye ape sume .. tbe2 dye perasan barang dlm rumah sumenye dah berubah .. hahaha .. terkejut dye .. dlm terkejut tuhh , tersenyum lebar dye .. hahaha .. mane takk nye , anak perempuan yg ngubah almari berat2 . hahaha .. LICIK sunggu bak kate ayah aku :) tyme dye nak g keje , suruh dye bawak fon aku g repair , hndfone aku buat hal laa .. GEDIK ! sgt laa bosan .. ngan elektrik tade . huhh ! tp nseb kul 2lebih tadi dah ade elektrik .. tuh dapat update blog :) ngeee ..

.:: S E K I A N ::.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan