kenduri kenduri :)













26-12-2010
(AHAD)
ting tong ! hahaha .. ary nih ade kenduri lagi .. enduri smlm pkai baju hijau ,same pulak tema ngan khemah nye yg warne ijau .. btw , before pegi kenduri smlm , tngkp gmbr kejap .. haha .. that's is myhobby laa weyh :) hahaha .. smlm frsty tyme pegi kenduri pakai baju kurung warne coklat .. waa ! i like ! cz sgtsgt laa menawan warne coklat tuu .. hahaha .. tyme pkai warne coklat nih pulak , same pulak haa tema ngan khemah pengntin kat sini .. hahaha .. spanjang 2 ary aku g kenduri , perut aku always kenyang sbb mkn yg sedap2 .. haha , gemuk laa aku jawabnye :) lepas pegi kenduri , gerak billion semenyih nak cari baju skolaha adeq aku . huu :) smpai jea sini , aku terus g tmpt bhg baju skola .. aku nmpk eyfa mmber lame . haha .. aku amek skirt skolah , aku bg kat dye .. aku ckp "saye nak skirt nih saiz S" . hahaha .. terus menjerit dye nmpk aku n peluk aku . hahaha ..eyfa sengal ! dye boleyh ntai jerit kat situ :) dah beli brg , aku un balik laa ..


25-12-2010
(SABTU)
theLARA come back to update blog :) hehe .. nih gmbr with eqa comel .. ary sbatu kenduri kat taman aku , so tbe2 ternampk budak comel ini .. dye nih penah same2 kursus KAPA kat alpha bangi . huuu .. dari ary tuu lagi nak meet dye , takk dapat2 .. last2 dapat meet kat kenduri jea ..haha .. sgt comel budak nih .. huhh .. muke aku tnsion sedikit sbbnye kasut aku yg baru beli aku pkai tuu kene lecak ohh .. sbb tyme kenduri tuu , ujan tbe2 lebat .. khemah letak kat padang , so bile ujan abes basah+lecak laa .. uh tnkgp gmbr agak kureng ar mood cek . hahaha :) pape un sonok dapat jumpe si comell ini :)

.:: S E K I A N ::.

1 ulasan: