setiap hari same :(



assalamualaikum , hello , hye , :)

kenape eyh ?? kenape asyik mimpi diri B . Setiap hari mimpikan diri kau .. sayang rindu laa saat kite bersuke ria dulu .. mane kau eyh yg suke mendampingi diri aku dulu .. diri aku nih dah mule terase sunyi .. i'm really2 need you MOHAMAD NAZRUL .. ceriakan laa balik hidup aku nih .. tp kau dah janji yang sabtu nih kau nk meet ngan aku .. dah janji ngan aku nak belanje aku makan , dah janji nak maen bowling dgn aku , and dah janji nak jalan2 ngan aku sbb ary nih kau dapat gaji kan sayang .. Jgn mungkir janji eyh .. aku mmg nak sgtsgt jumpe kau .. tade sape boleyh happykan hidup aku selain kau , even skrg kau buat hati kuh sunyi and menderite .. :( tunaikan sume janji tuhh ary sabtu nih .. percaye laa , aku mmg betul2 sayangkn kau and terlalu memerlukan kau ;)

.:: S E K I A N ::.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan