g u r l z out day :)






assalamualaikum semua :)
hari niey adalah ahari paling indah buat diri aku .. huuu , nak tahu nape ? sbbnye hari nih dapat keluar bersama2 nana , yana and aziera .. kawan2 skolah lama .. terasa mcm mimpi pun ade , tp hakikatnye betul laa .. aku bkn mimpi lagi .. hahaha ..
frstly aku smpai jea kajang , aku terus jea pegi cuci gmbr .. tbe2 ade org dtg tutup mate aku .. hahaha .. rupe2 nye mmber2 lame aku .. ya allah seronoknye biler tgk muke muke korang depan aku .. huu ! salam ziera dulu , pastu salam yana then terus salam nana and hug dye kuat2 .. bkn e2 jea , aku cium pipi dye yg tembam 3x .. haha .. nana mmg tahu perangai aku yg biler dapat jumpe , aku suke cium pipi dye .. ayat dye yg akn kuar tyme aku cium pipi dye "dayah suke cium pipi aku".hahaha .. then g hameed dulu .. dyeorg semua haus .. dyeorg nak minum air kosong .. smpai jea hameed dah mule buat kecoh , dah mule GOSSIP GURLZ .. haha .. habes minum terus gerak MP .. kat sane book bilek karoke cz penuh .. 2.15ptg baru dapat msuk karok .. so , tyme tuu baru 1.30 , tatau ape nak buat laa .. terus g jln2 dulu pusing 1 MP .. haha , rase ringan jea kaki nih nak tercabut .. hahaha ..tepat 2.15 , kiteorg dah boleyh msk karok .. mule2 sumpah malu giler nak nyanyi .. yelaa , suare bknnye sedap .. kang ujan payah aku nak balik .. hahaha .. dah try sekali , rase nak lagi .. dah lame sikit mule laa kecoh bilik karok kiteorg tuu .. dgn lagu psang sekuat2 alam haa .. hahaha .. aku bnyk berduet dgn nanaSAYANG aku ! tyme lagu bad romance yg paling rase nk gugur jntung .. tyme tuhh jerit abes2 , volume kasi kuat giler2 .. hahaha .. suare sedap atau takk sedap laa cter ukeyh kawan2 .. haha .. 3.15 dah abes karok .. kiteorg pun amek mase 1jam jea nak lepas tnsion .. huu ! terus g toilet nk KENCING ! hahah .. snap2 pix kejap enn .. dah siap bagai , terus pegi AYZA'S .. mencekik dan glup glup air teh ais .. hahaha .. sedap weyhh .. yg si nana , yana and ziera sebok blurtooth pix2 dari nset aku .. pastu berjalan laa g station bas pula .. masing2 dah nak balik cz dah kul 4.30 ptg ohh .. yme tuhh rase nak nanges ohh .. ntah biler laa aku dapat jmpe 3org tuu lagi .. aku dah laa jauh skolah dari dorang .. dorang bertige still boleyh jmpe lagi .. salam nana laa aku rase paling nak nanges :( nana , aku miss kau gile2 .. takk puas kuar ag ngan kau .. tp tape , nnt kite kuar ag eyhh .. kite kuar mcm td ramai2 .. kite karoke smpai suare tade daa :)

.:: S E K I AN ::.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan