semalam bermimpi sesuatu !
nazrul ! aku mmpi dye .. yea , mmg takk silap laa .. aku mmpi dye laa :( teringat kat dye ..
RINDU RINDU ! herrm .. smlm genap laa sebulan aku clash ngan dye .. kire dah hmpir sebulan kiteorg takk cntct lepas kiteorg BREAK ! alhamdulillah sbb hati ini takk terase lagi kehilangan dye .. skrg dah rase mcm biase jea ..tade pape yg pelik punn..hati nih dah boleyh terima untk berjauhan ngan dye .. heh ..
mimpi smlm agak menyakitkn hati nih jugak ! grrr ..
(aku mimpi , smlm aku mntak couple ngan nazrul, tp dye kate tana .. dye suruh tnggu dye lagi sebulan dgn alasan dye nak tenangkn fikiran n ubah perangai . herr ,rase kecewa jugak laa en .. esoknye , aku hangout wif mmber2 g KL .. tyme tuu hati nih membakar , rase nak menjerit kat KL tuu sbb nampak nazrul keluar ngan ex dye ANIS ! ohh yea.. sakit hati , kecewa semua ade .. tp rase nak gelak jea sbb itu semua mmpi ..buat ape aku nak skit hati , lagi punn aku dah boleyh terima knyataan yg kiteorg break ! hahaha .. sengal laa kau YAYA ! .. mybe yg skit hati dlm mmpi tuu , aku mnx couple balik dye takk trime kutt sbb dye bg alasan kan..sbaliknye hnye kate2 dye .. hahaha.) itu jea haa yg aku mmpi .. hehehe :)
MOHD NAZRUL BIN MOHD YAHAYA KODDRI , semoge berbahagie disamping org tersayang lepas nih yea ! take care yourself .. aku tatau laa perkembangan kau skrg .. hope , kau sehat yea..

.:: s e k i a n ::.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan