a b a h :)

ya allah ..
aku takk sngke semua ini berlaku ..
dugaan yg engkau bg ini terlalu sukar aku trime ..
tp apakan daya , aku cube terima dgn penuh kesabaran ..
insyaallah , abah akan sembuh dan sehat seperti dulu :)

.:: start story yg sebenarnye ::.

yaya , yaya .. yaya bngun yaya .. yaya . ohh yaya .. yaya bngun .. akak ngan abg yaya dtg kat bawah tuu .. yaya , bngun laa yaya syg .. dlm keadaan mamai . aku punn terjage dari tidur dlm pukul 3ptg kat kelas tuu .. rupe2 nye ain jamil yg kejutkan aku .. dye kate abg n akak aku dtg .. hermm .. mcm takk percaye .. tyme tuu ary isnin .. ape mmpi pulak laa akak ngan abg aku dtg nie . tyme tuu , hnye tuhan jea tau , bermacam2 yg bermain difikiran aku ini .. huh :( smpai kat akak n abg , aku pndng mate dyeorg berdua .. dyeorg hnye sebut abah ! jantung aku laju dgr perkataan abah ! tatau laa nape kan .. dyeorg cume ckp nak bawak aku balik jea .. hermm .. secare tbe2 , air mate aku ini mengalir .. sebak dgn secare tbe2 .. tyme jln , akak aku ckp jgn laa nangis .. abah oke .. cume abah msk wad dari pg smlm , (ahad) .. abah kene suspek JANTUNG ! , BUAH PINGGANG ! jantung belah kanan abah dah bngkak ! herm .. betul kea aku dgr nih .. aku punn dgn cepat jmpe waden nurul , waden bg aku balik , aku bergegas ambil pakain kat dorm .. ntah ape baju laa yg aku bawak .. dan terus naik kete untuk pulang ke rumah .. dlm kete , akak aku cter kan tntng keadaan ayah aku .. sdeyh sgt bile dgr cter tuu .. air mate nih takk benti2 mengalir .. hermm .. ya allah , agar kau sembuhkan ayah aku dgn secepat yg mgkin .. huhh .. dlm 4.30 , aku smpai hspital .. aku dpt melihat dye senyum dan ketawa smbil memegang dada dye yg sakit tuu .. aku terus capai tgn dan cium pipinye .. sdeyh sgt tgk dye sakit .. mcm takk percaye .. tp kene trima hakikat jugak yaya ! aku tana ngis dpn dye .. smpai laa hari ini (rabu) aku msih dirumah menunggu abah dapat keluar dari hspital .. hermm ..

.:: s e k i a n ::.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan