restoran nelayan TITIWANGSA :)

hari nieyy seronok sgtsgt sbb koperal WAZIR and skuad KAPERA buat makan makan besar kat RESTORAN NELAYAN TITIWANGSA :) nieyh sempena kemenangan kawad kaki peringkat ZON KERAMAT hari tuu :) padang tembak punn ade skali tp cume 10 org budak laki jeaa :) hehehee .. tyme kawad hari tuu , ERT dapat NAIB JOHAN , padang tembak lelaki pulak dapt JOHAN .. so , SKUAD KAPERA buat laa sedikit jamuan ... hehee .. tp mmg makan besar laa ... :) SERONOK ! terima kasih SKUAD KAPERA :) ... tyme dkat restoran nih, ade karoke .. gambar bersame2 .. pastu smbut BUFDAY BOY :) who the boy ? ? haa .. FAHMI laa .. hehehe .. aku org first yg nyanyikan lagu bufday untuk dye pkai mike .. hahaha , lantak laa suare sumbing atau ta en :) pastu FAKHA pulak nyanyikan "allah selamatkn kamu" .. hehehe .. tyme aku nyanyi , ramai yg nyanyikan sekali .. lepas fahmi tiup kek n potong kek dye , dahh mule laa sesi calit mencalit nih .. hahaha .. org nih calit kek ape sume kat muke laa , baju laa :) hahahhaa .. aku pnye laa ngelak dari kene bnde tuu , last2 kene gak ... fahmi n staff syafiq yg buat kat muke aku .. :) aku tana kene bnde tuu sbb aku nak g mid pulak , last2 aku kene jugak .. hehehe .. tp mmg hari nih paling seronok :)
TERIMA SEMUA SEKALI LAGI :)

.:: S E K I A N ::.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan