n e w s c h o o l

yuhuu.. aku igt lagi weyh , 020210 aku telah dicampakkan ke sekolah SM ???? KL . haa , senang cter en , korang taya tahu laa aku skolah mane .. takk suke sgt promote skolah nih .. haha . eyh babe's , serious ohh sedeyh giler tngglkn skolah lame aku .. rase nyesal un ade tapi dah tade gunenye kan kan ?? even msuk skolah baru nih agak memboringkn coz sumenye perempuan tahu.. tp ade seronoknye jugak coz dapat laa jugak mmber baru yg 1 kepale , dapat duduk ngan mmber 1 dorm biler mlm .. haha . asrama nih ibarat rumah laa . so kat sini mcm 2 jenis pngai ade .. yg baik uh baik laa kan , yg jahat uh jahat jugak :) tak dapat nak buat pape .. kat asrama nih , mmber bkn mcm member dah , tp dah mcm sibling kite weyh .. boleyh kate sumenye nak bersama .. mndy , makan , tidur , lepak , minum , nyanyi , bercerite , sumenye nak same laa der .. hahaha .. tp sdeyh laa jugak coz jauh dari family kite weyhh .. pape pun ,, aku bersyukur laa jugak dapat msuk skolah nih coz dapat cikgu2 baru yg ajarnye BEST jugak laa . hahaha ..

.:: S E K I A N ::.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan